Re: InternetDSL - Warszawa -Wola

Autor: .:b0l3k:. (b0l3k_at_gdziestam.com.waw.pl)
Data: Thu 23 Jan 2003 - 08:04:53 MET

Użytkownik "Marcin Bójko" <bojko_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
DSLi.
> Na razie mam krótko i jeszcze się nie zawiesiło.

Jeszcze przyjdzie pora że się zawiesi.
Chyba twoje ssawki nie korzystają z kazy i pewnie dlatego dobrze ci działa.
Proponuję aby ze 2-3 osoby w sieci kaze odpaliły to się przekonasz jak
wspaniale działa iDSL, nawet poczty nie bedziesz mogl sprawdzic i www nie
bedzie chcialo dzialac.

--
Pozdrawiam
Michał Kwiatkowski