Re: InternetDSL - Warszawa -Wola

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_gazeta.pl)
Data: Wed 22 Jan 2003 - 08:25:33 MET

> Mogę zapytać o coś więcej apropos Tele2?
> Mam zamiar założyć sobie łacze 512.
Zapomnij dobry człowieku. Nie ma to żadnego sensu. Mam Tele2, mam Internet
DSL. Nawet nie chce mi się podłączać drugiego routera, żeby jak padnie
Internet DSL Tele2 było zapasem. To dwa różne światy. Ofertę Tele2 można
nazwać wersją demonstracyjną stałego dostępu do internetu. W porównaniu z
tepsianym IDSLem nie ma żadnych szans. Poszukaj więcej na tej grupie i w
pl.comp.networking. Wszystkie złe opinie jakie wyrażałem podtrzymuję na
całej linii. To firma niepoważna w każdym calu. Na pl.comp.networking jest
długi wątek na którym szef wsparcia technicznego tłumaczył, dlaczego działa
jak działa i dlaczego mam się wypchać.

> PS O Internet DSL mam sprawdzone informacje, że działa raczej kiepsko,
> często zrywa połączenie tak skutecznie, że trzeba restartować router DSLi.
Na razie mam krótko i jeszcze się nie zawiesiło. A jeśli chodzi o sprawdzone
informacje to ja z kolei wiem, że tepsiarze wkrótce wymienią routery
dostępowe dla tej usługi i powinno działać bez problemu.
Jak rozpoczniesz teraz procedurę instalacyjną to przyjście monetrów zbiegnie
się w czasie z wymianą routerów.