Re: Co drgnelo w sprawie p2p? (OT?)

Autor: Jacek Popławski (jp_at_no.more.hosts)
Data: Thu 16 Jan 2003 - 08:46:06 MET

my newsreader told me that Paweł Wójcik wrote:
> Mogę to potwierdzić. Pomogło dopiero ograniczenie ilości
> nawiązywanych połączeń. Wcześniej trzeba było ręcznie
> restartować za każdym razem połączenie, bo fizycznie
> było zestawione a dane nie przechodziły dalej.

Najgorsze jest to, że trzeba to zrobić na routerze (czy da się tak pod
Windows?), bo normalnie zawiesić SDI może każda stacja robocza. A problem ten
występuje od początku istnienia SDI.

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies