Re: Co drgnelo w sprawie p2p? (OT?)

Autor: Olek (olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Jan 2003 - 13:06:23 MET

Jacek Popławski <jp_at_no.more.hosts> napisał:

> Najgorsze jest to, że trzeba to zrobić na routerze (czy da się tak pod
> Windows?), bo normalnie zawiesić SDI może każda stacja robocza. A
> problem ten występuje od początku istnienia SDI.

Wiesz, byłem podpięty pod półkę małą, teraz pod dużą i nic
takiego nie ma miejsca. Łącze już doświadczyło wszystkich
rodzajów tortur. Nie rozumiem co ma do tego sprzęt tepsy.
Na mój rozum
ruter tepsy puszcza pakiet za pakietem i nie gromadzi informacji
ile to jest nawiązanych sesji. To robi masquarada i jak się
skończy zakres portów to jest właśnie taki efekt.

--
W nagłówku jest adres antyspamowy.