Re: Co drgnelo w sprawie p2p? (OT?)

Autor: Paweł Wójcik (pawelw_at_focus.eu.org)
Data: Thu 16 Jan 2003 - 19:13:44 MET

Użytkownik Jacek Popławski napisał:
> Najgorsze jest to, że trzeba to zrobić na routerze (czy da się tak pod
> Windows?), bo normalnie zawiesić SDI może każda stacja robocza. A problem ten
> występuje od początku istnienia SDI.

Akurat jestem w lepszej sytuacji bo mogę to zrobić na routerze u siebie.
Ale zaczęło się to całkiem niedawno, odkąd sąsiad zapuścił jakiś
wynalazek. Do tej pory nawet Kazaa nie dawała takich efektów.
Widać postęp w dziedzinie p2p ;)

Co do Windows to niestety nie pomogę. Być może jest jakiś
software do ograniczania ruchu. Może ktoś podrzuci link albo
jakiś pomysł.

--
Paweł Wójcik
sp8siz