Re: iDSL warszawa

Autor: Waldemar Godel (awago_at_WYWALTO.poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Jan 2003 - 16:40:23 MET

Użytkownik "Jacek Orlowski" <Jacek_at_Orlowski.Com.SpamRemove> napisał w
wiadomości news:av6v14$mr6$1_at_news.tpi.pl...

> Wniosek - przy wiekszej ilosci polaczen nie wyrabia sie
> router uslugowy. Zaznaczam ze mam drugie lacze po ktorym
> wszystko idzie jak trzeba niezaleznie od ilosci ruchu.

A czy te same routery maja do SDI w wersji 2.0 (120 userow)???
Bo ja mam dokladnie te same problemy na SDi i walcze juz od ponad 2.5
miesiaca

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago_at_orangegsm.info, awago_at_telekomunikacja.org