Re: iDSL warszawa

Autor: Jacek Orlowski (Jacek_at_Orlowski.Com.SpamRemove)
Data: Sat 04 Jan 2003 - 16:41:41 MET

Użytkownik ".:b0l3k:.":

> Już mi ręce opadają. Tyle pieniędzy psu w dupę wsadził.

Zdiagnozowalismy problem. :(
W momencie gdy mam 'zwisy' polaczen odlaczam polowe LAN'a
i wszystkie problemy znikaja jak za dotknieciem magicznej
rozdzki. Wlaczam RJ'ke LAN'a do routera - brak polaczen
z FTP, HTTPS, news itp. itd.

Wniosek - przy wiekszej ilosci polaczen nie wyrabia sie
router uslugowy. Zaznaczam ze mam drugie lacze po ktorym
wszystko idzie jak trzeba niezaleznie od ilosci ruchu.

Pozdr!
jO.