Re: iDSL warszawa

Autor: Jacek Orlowski (Jacek_at_Orlowski.Com.SpamRemove)
Data: Mon 06 Jan 2003 - 19:32:14 MET

".:b0l3k:.":

> heh, tyle to i ja zdążyłem już wybadać.
> Jak się wywali całą sieć z dsla to zaczyna wszystko działać jak należy,

Zglosilem dzisiaj problem do Polpaku. Po 5 godzinach oddzwonila do
mnie pani z BOK oznajmiajac: "wg technikow lacze jest sprawne, modem
widoczny, a czasowe przerwy w transmisji sa spowodowane tym, ze
moja usluga nie ma gwarantowanej przepustowosci CIR wiec w szczycie
moze mi cos nie dziaiac"

Trafilo mnie.

jO.