Re: Niekompetencja firmy www.bum.pl /Wroclaw

Autor: Konstantynoneopolitanka (Konstantynoneopolitanka_at_onet.ru)
Data: Mon 06 Jan 2003 - 19:31:58 MET

A co co miala powiedziec?
Lizac Cie miala po pupie?
Wez przestan, nikt normalny nie bedzie sie az tak plaszyczl przed
kilentem.
Chcesz to czekasz, nie chcesz to mowisz: dobrze dziekuje i odkladasz
sluchawke. A Ty sobie urzadziles jakis telefon zaufania i jej sie
wyzalasz, ze musisz zrezygnowac... a co ona ma zrobic, umartwiac sie z
Toba? NIC ja to nie obchodzi.. zostaw to dla siebie i naucz sie, ze male
firmy musza walczyc o wiele roznych rzeczy jak no lokalizacje, a to trwa
- a Twoje stekanie tego nie przyspieszy.. nikt tez nie bedzie za
niecale 100 zl miesiecznie stawal dla Ciebie na glowie, za cienkim
jestes klientem.. sorry, ale nie wiem czego nie rozumiesz