Autor: m.mazurek_at_netsync.pl
Data: Sat 04 Jan 2003 - 18:10:49 MET
Bartek <mixer_at_berlin.com> wrote:
> Rosną. Rosną w zastraszającym tępie.
> Już nie piszą po kilkudziesięciu minutach "Awaria została usunięta"
> ->patrz Awaria Gdańsk
> czas naprawy od 19 do czwartej rano z groszami..
> ->albo ostatnia Awaria z uwierzytelnieniem na terenie całej Polski
> strach się bać co dalej....
nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i innego
tego typu rzeczy.
pz
mazek
-- http://www.netsync.pl/~mazek/ : http://www.keyserver.net/ GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:04:00 MET DST