Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 05 Jan 2003 - 09:52:49 MET
m.mazurek_at_netsync.pl wrote:
> nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
> pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
> która informuje o swich usterkach.
Mimo wszystko chwała należy się NASK-owi, oni pierwsi poważnie
podeszli do p.i.k. łącząc go ze swoim systemem ticketowym.
TPSA na polu p.i.k. ledwie raczkuje.
p.
-- Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master. -- Commissioner Pravin Lal http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:04:01 MET DST