Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k

Autor: rashman (wojtek_at_konta.pl.tomoznawyciacprzyodpowiadaniu.com.waw.pl)
Data: Sat 04 Jan 2003 - 19:53:31 MET


> nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
> pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
> która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i innego
> tego typu rzeczy.
Nikt nie lubi chwalic sie tego typu rzeczami. Szkoda. Po pierwsze
poinformowany uzytkownik to bardziej zadowolony uzytkownik od
niepoinformowanego uzytkonika. Po drugie - sumienne informowanie o awariach
i planowanych przerwach daloby jako takie rozeznanie jak dziala dana
usluga/isp/ipp. I chyba to osotanie powoduje, ze bohaterem p.i.k jest
praktycznie jedna firma.

r.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:04:00 MET DST