Re: iDSL warszawa

Autor: Jacek Orłowski (Jacek_at_www.biskupin.wroc.pl)
Data: Fri 03 Jan 2003 - 10:58:33 MET

Użytkownik ".:b0l3k:.":

> tylko gdzie się ten limit kończy ? bo raczej nie na moim serwerze. Na
innym
> łączu wszystko działa OK na tym samym serwerze, więc raczej średnio jest
> wina mojego NATa, [...]

Mam ten sam problem (Wrocław). Realizuje NATa u siebie a moj router
obsluguje dwa lacza. I tylko z iDSL mam ten problem. Na analize tego
problemu poswiecilem kilka dni - z komputera za NATem wykonywalem
polaczenia na rozne porty do konkretnego IP a na sieciowce w strone
modemu zapuscilem tcpdumpa na to IP. Niestety nie widac zadej prawidlo-
wosci w "zacinaniu" sie komunikacji na iDSL. W pewnym momencie po prostu
pakiet wychodzi i nie wraca po czym za np. 10 minut juz jest OK.

Zainteresowanym moge podeslac moje "logi".

Kilka dni zajelo mi tez "zsynchronizowanie" problemu i technikow
z Polpaku. Niestety ta rozmowa miala sredni sens poniewaz najle-
piej zwalic jest wine na moj NAT lub zaproponowac rozwiazanie umowy.

Nie mniej jak juz wykluczyli modem i moj NAT to wyszlo ze do czasu
wymiany routerow uslugowych chyba nic sie nie da zrobic.

Pozdr!
jO.