S t a l y d o s t e p d o s i e c i ... w podwarszawskich miejscowosciach.

Autor: ~Jerry~Keey~ (HIT_at_HIT.COM.PL)
Data: Fri 03 Jan 2003 - 10:58:00 MET

WItam po raz pierwszy...

Jak pewnie wielu z Was na tej grupie przyszedl na mnie czas gdy zapragnelem
wpiac sie do sieci w domciu... Mysle sobie - coz, mam 17 km do centrum W-wy
to chyba nie bedzie to wiekszym problemem skoro takie lacza posiadaja nawet
ludziska z Rawy Maz (szczegolnie zas po reklamie TPsy - "dzwonisz i masz").
Wiec zadzwonilem i panienka uprzejmie poinformowala mnie ze w tej sprawie to
sobie musze zadzwonic do swojego operatora (czyli BOK0 - Pruszków,
ul.Kosciuszki 32). Tam moj telefon przyjeto juz znacznie mniej uprzejmie
(czego ja wogole od nich smiem chciec?!?!?). Poinformowano mnie na poczatek
ze najlepszym dla mnie rozwiazaniem jest opcja pakietowa - ale ja nie tego
chce - pragne palcic stala oplate/abonamet niezaleznie od tego jak dlugo
przebywam w internecie.Czemu pakietowe? Bo mamy niedobra centrale, bo lacza
nie takie a z SDI sie wycofali (czyli z jedynej mozliwej, inetersujacej mnie
opcji). Zapytalem wiec kiedy zamierzaja miec "obra" centrale i "takie"
lacza ale na to juz nie uzyskalem odpoweidzi. Dowiedzialem sie natomiast ze
takie inwestycje podejmuje jedynie dzial Warszawa Polnoc TP.sa i tyle.
ZApytuje wiec was drodzy grupowicze - czy ktos moze walczyl juz z takimi
wiatrakami? Podobno mozna podlaczyc sie do innej centrali w obrebie 20 km
(moze mozna zmienic BOK04)? Moze jakas alternatywa (sferia, po elektryce)?
Poradzcieeeeeeeeeeee!