Re: S t a l y d o s t e p d o s i e c i ... w podwarszawskich miejscowosciach.

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_NOSPAM.sq1eih.rubikon.WYTNIJTO.pl)
Data: Fri 03 Jan 2003 - 17:46:20 MET

On Fri, 3 Jan 2003 09:58:00 +0000 (UTC), "~Jerry~Keey~"
<HIT_at_HIT.COM.PL> wrote:

>ul.Kosciuszki 32). Tam moj telefon przyjeto juz znacznie mniej uprzejmie
> (czego ja wogole od nich smiem chciec?!?!?). Poinformowano mnie na poczatek
> ze najlepszym dla mnie rozwiazaniem jest opcja pakietowa -

nie dla CIebie tylko dla nich bo oni maja za zadanie sprzedac
najwiecej Internetu po laczach komutowanych a nie stalych

> ZApytuje wiec was drodzy grupowicze - czy ktos moze walczyl juz z takimi
> wiatrakami? Podobno mozna podlaczyc sie do innej centrali w obrebie 20 km
> (moze mozna zmienic BOK04)? Moze jakas alternatywa (sferia, po elektryce)?
> Poradzcieeeeeeeeeeee!

1.Instalacja SDI jest niezalezna od istniejacej centrali, dzialalo na
32ab (Strowger), K66, E10A, s12j, DGT, slowem NA WSZYSTKICH, kwestia
odpowiednuch urzadzen
2.Zainstalowanie odpowiednich urzadzen to jest kwestia dobrej woli, to
co gadaja w BOKu to jest papka marketingowa i tyle
3.Napisz do Prezesa TPSA, jak nie pomoze to mam jeszcze inny ciekawy
pomysl ktorego mi sie nie udalo zrealizowac bo w miedzyczasie
podlaczyli mi SDI.