Ciekawe porady

Autor: pio (piotrpacuk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 22:55:04 MET

Mam ogromną prośbę i proszę o Wasze opinie i mam nadzieje mądre rady :-)

Jak dotąd korzystam z netu za pośrednictwem tepsy i nie mam na co narzekać
bo korzystam średnio 30 godzin miesięcznie [ryczałt 60 zł netto :( ] a
transwer jest jaki jest i już :(
Mieszkam w gdyni w dzielnicy domków jednorodzinnych i żadna mała firma nie
kwapi się tu wejść ze swoją linią stałego dostępu *logiczne*

Poczytuje grupe i wiem jedno na pewno 90% użytkowników narzeka na TPSA no i
teraz moje pytanie : Czy są osoby zadowolone z użytkowania DSL 512kbit/s i
jak to chodzi? Czy można podłączyć 6-8 komputerów (sąsiedzi) i jak według
was bezie to chodziło?

A może istnieje inne rozwiązanie w mojej sytuacji podłączenia stałego łącza
do rejonu domków jednorodzinnych a koszty miesięczne nie przekroczą 100 zł
brutto na jednego podłączonego.

Pozdrawiam .
piopa25