Re: Ciekawe porady

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 08:55:15 MET

pio wrote:

> Czy są osoby zadowolone z użytkowania DSL 512kbit/s i
> jak to chodzi? Czy można podłączyć 6-8 komputerów (sąsiedzi) i jak według
> was bezie to chodziło?

U mnie jest ponad 27 komputerow, 10 ludzi _ostro_ ssa P2P (Kazaa iMesh i
nie wiem, co jeszzce) 24 / dobe. Mimo to moj DSL 512 chodzi znakomicie.
Ale zasulga w tym nie DSLa tylko tego, ze postawilem serwer z
priorytetowaniem pakietow i cala masa rzeczy ulatwiajacych zycie. Wiec
ssacze zatyklaja lacze P2P a strony www smigaja jakby nie bylo w ogole
ruchu P2P a ja jeszcze pacuje zdalnie SSH na odleglym serwerze bez
jakichkolwiek wyczuwalnych opoznien. Wiec podsumowujac - to raczej
sprawa serwera a nie samego lacza i jak sobie zrobisz, tak bedziesz
mial. DSL jak dziala, to dziala bardzo dobrze. A ze dziala zadko ... ;)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl