Re: TP SA - jak to jest

Autor: QLogic (e-mail_at_w.stopce)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 19:38:57 MET

 Pt, 20 gru 2002 14:38:02 GMT osobnik "Pearl"
 <pearl5.wytnij.wytnij_at_poczta.onet.pl> wstukal:

> Nie podam, bo robiłem to w lecie, poza tym głupotą byłoby
> zapamiętywanie tych adresów, tym bardziej, że cel miałem inny.

 To coś Ci się zdawało, albo to guziczki na stronie, czy gdzieś w popupie
 Yes/No i tylko wtedy mogły oba działać tak samo, ale przecież żeby coś
 ściągnąć musisz wyrazić zgodę na to (chyba, że sobie włączyłem automatyczne
 ściąganie).

> Musisz popracować nad logiką. Jeśli na rachunku są połączenia dłuższe
> niż 15 min., tzn., że połączenia nie rozłączono automatycznie. Jeśli
> są niedłuższe niż 15 min., tzn., że rozłączyliśmy się sami lub nas
> rozłączyła Telekomunikacja.

 Automat, to automat. Jak ma 15 min to rozłącza po 15, a nie po 27.

 Aha, i tnij cytaty...

--
Pozdrawiam
QLogic