Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 19:37:06 MET

> Rybnik z roznych wzgledow odpada. Nie slyszalem tam o dobrym centrum
danych,
> a propozycja, ktora otrzymalismy od pewnego providera z Rybnika raczej
byla
> w firmie tematem zartow, niz obiektem analizy i potencjalnym wyjsciem:)

jezeli chodzi o propozycje to ja ją składałem.... no ale mogla sie nie
spodobac tak ambitnej firmie ze wzgledow ktore uznaje za zrozumiale...
zreszta moze wlasnie taka miala byc....
Jednak pisanie ze byla ona tematem zartów w firmie jest lekko zabawne, gdyz
brzmi to jakoby firma skladala sie z conajmniej z kilkunastu pracownikow,
gdzie w rzeczywistosci jest ich dwóch. Rash napisz lepiej ze sie smiales
razem z Szyną :)

Marcin

p.s. a co do Pol34 to mysle ze istnieje mozliwosc postawienia serwerów na
polibudzie w Rybniku gdzie jest lacze 155Mb do SASK w katowicach.... tyle ze
was SASK nie interesuje o ile dobrze wiem !?