Re: TP SA - jak to jest

Autor: WoLF (wolf_at_warezarchive.org)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 19:36:31 MET

Użytkownik "Pearl" <pearl5.wytnij.wytnij_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:atv3fu$jbe$1_at_news.tpi.pl...

> Nie podam, bo robiłem to w lecie, poza tym głupotą byłoby zapamiętywanie
> tych adresów, tym bardziej, że cel miałem inny.

Nie jest mozliwe "samoinstalowanie" sie programów bez wiedzy uzytkownika
tylko poprzez wyswietlenie strony www
(pomijam pewny dziury zabezpieczen pewnych wersji IE, bo to nie dotyczy tych
przypadków)

> potem
>
> Tak trudno pojąć, że uruchomienie ładuje się do Autostartu?

Nie, to ze po uruchomieniu program moze rozne rzeczy poprzestawiac to
oczywiste.
Niemozliwym jest ze znalazleś taki dialer który po uruchomieniu się nie
łaczy, a tylko robi wpis do autostartu i nie łaczy, i czeka na restart by po
nim sie podstepnie bez pytania o zgode łaczyć z 0700

> bzdurą
>
> Musisz popracować nad logiką. Jeśli na rachunku są połączenia dłuższe niż
15
> min., tzn., że połączenia nie rozłączono automatycznie. Jeśli są
niedłuższe
> niż 15 min., tzn., że rozłączyliśmy się sami lub nas rozłączyła
> Telekomunikacja.
> KPW?

Zrozumialem tylko ze masz problemy ze zrozumieniem znaczenia słow
"Obowiązkiem TP jest rozłączanie połączeń 0700 po upływie 15 min"
mylisz "po" z "przed" :o)

> Moja pomyłka dotyczy tylko maksymalnego czasu. Zamiast 15 min. powinno być
> 30 min.

O !
I dlatego tez wolałem: "Niemozliwe !" :o)

> Pozdrawiam niedowiarku.

pozostaję w szacunku, ciagle nie zmieniony
:o)

--
WoLF
http://www.warezarchive.org