Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?

Autor: civic_at_agnisia.com
Data: Mon 16 Dec 2002 - 18:32:42 MET

In article <atkhda$sr0$1_at_news.tpi.pl>, Adam Szendzielorz wrote:
> Dzis lacze przechodzi same siebie.
>
> Pierwsze lacze, ping do jego routera brzegowego:
>
> --- 213.77.125.9 ping statistics ---
> 100 packets transmitted, 50 packets received, 50% packet loss
> round-trip min/avg/max/stddev = 1181.205/2114.505/3966.192/665.320 ms
>
> Ping do tego samego routera z drugiego lacza:

Nie chce oczywiscie bronic Polpaka, ze dobrze chodzi,
bo nie chodzi dobrze. Ale pusc mtra gdzies dalej.
U mnie np. zazwyczaj jest tak, ze brzegowy
i nawet jakis nastepny zwykle gubi dosc sporo, ale do celu
dochodza wszystkie. Ewentualnie gubia sie na przedostatnim,
ostatnim hopie, co tez dowodzi ze problem jest tez
po drugiej stronie.
Tak wiec pingowanie brzegowego faktycznie moze
nie byc miarodajne.

--c