Re: neostrada+ i limity

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (p.gruszecki_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 09:27:51 MET

Krynix <krynix_at_nospam.wp.pl> napisał(a):

> Niedlugo chcialem przejsc z SDI na neostrade i zastanawiam sie czy warto
> sprobowac zalatwic sobie "zdjecie blokady"
> poniewaz 512KB/s jest wartoscia ustawiana na centrali (jesli nie na centrali
> to powiedzcie gdzie?) - moze dogadalbym sie z monterem zeby nie blokowal mi
> transferu i wtedy mogloby hulac ponad 2MB/s
> czy ktos juz probowal czegos takiego, warto o tym rozmawiac z monterami? -
> czy oni maja na to wplyw?

Tym, ktorzy chcieliby miec wieksza przepustowosc na Neostradzie Plus mam do
przekazania informacje, ze TP rozwaza mozliwosc wykupowania czasowo
powiekszania lacza (tak samo np. kupienie stalego IP). Narazie jednak te
pomysly sa na etapie badan telemarketingowych, nie wiem co z tego wyjdzie i
kiedy.

Pozdrawiam,
Pawel Gruszecki