Re: TP SA - jak to jest

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAM.konta.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 09:27:20 MET

Witam,

> Czy dopuszczalne jest aby przez 020... , w trakcie surfowania możliwe było
> automatyczne przekierowanie użytkownika na 0700... ? TP SA twierdzi, że są
> strony z odpowiednim ostrzeżeniem które to robią! Użytkowników łącza TEPSA
[...ciach...]

Dialer, bo tak nazywa sie ten maly programik, ktory zmienia ustawienia
polaczenia
dial-up'u w Twoim systemie (podmieniajac istniejacy numer 0202122 na
0700...)
jest uruchamiany przez Ciebie, z pelna (przynajmniej teoretycznie)
swiadomoscia,
co robi i czym moze to sie skonczyc.

Mylisz pojecie surfowania po stronach z samym polaczeniem dial-up. Licznik
0700 bije tak dlugo, dopoty nie klikniesz w 'rozlacz' i fizycznie Twoj modem
nie zerwie polaczenia z tym numerem. Nie ma fizycznej mozliwosci
'przekierowania' polaczenia 0202122 w trakcie jego trwania z numerem 0700!

Laczac sie przez owy 0700... dajesz zarobic wlascicielowi tego dialera -
czerpie
on czesciowe zyski z Twojego 'dzwonienia' na ten numer. To, ze sciagnales i
uruchomiles go laczac sie przez 0202122 nie upowaznia Cie do oskarzania za
TPSA:) To niepowazne i nielogiczne, rownie dobrze taki soft mogles pozyczyc
od znajomego na plycie :)
pozdr.

--
 Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006