Re: neostrada+ i limity

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 11:25:53 MET

Dnia 2002-12-19 09:27, Użytkownik Pawe^(3) Gruszecki napisał:

> Tym, ktorzy chcieliby miec wieksza przepustowosc na Neostradzie Plus mam do
> przekazania informacje, ze TP rozwaza mozliwosc wykupowania czasowo
> powiekszania lacza (tak samo np. kupienie stalego IP). Narazie jednak te

To by było interesujące, szczególnie gdyby wykupienie stałego IP wiązało
się likwidacją autoryzacji. Działającej jak sami wiecie :-(

> pomysly sa na etapie badan telemarketingowych, nie wiem co z tego wyjdzie i
> kiedy.

No to może nic nie wyjść, bo u nich jest totalny burdel. Odkąd mam Neo i
potem Neo+ już chyba ze cztery razy dzwonili namawiać mnie na
wykupienie... czego? Neostrady oczywiście. Więc teraz pewnie zadzwonią
do babci emerytki, która o internecie słyszała tyle że tam jest satanizm
i gołe baby...