Re: Prosba do adminow firewalli

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 09:56:32 MET

On Thu, 31 Oct 2002 08:22:30 +0000 (UTC), Grzesiek Pawelski
<gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl> wrote:

> Nie beda scigac, tylko zarabiac pieniadze, a uzytkownicy ptp
> stana sie najbardziej pozadanymi uzytkownikami,
> i nikt na nich nie powie zlego slowa juz wiecej.

nie bardzo, bo userzy P2P przeniosą się bezpośrednio do operatorów
(posiadających własną sieć szkieletową a nie wykupujących 2Mbps od
kogoś innego) i tyle będzie z małych providerów, a ja powiem jedynie:
A NIE MÓWIŁEM :-)

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018