Re: Prosba do adminow firewalli

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 10:47:45 MET

> nie bardzo, bo userzy P2P przeniosą się bezpośrednio do operatorów
> (posiadających własną sieć szkieletową a nie wykupujących 2Mbps od
> kogoś innego) i tyle będzie z małych providerów, a ja powiem jedynie:
> A NIE MÓWIŁEM :-)

to nie takie proste. Koziorze pyszcza na lewo i prawo ze przeciez placa 50
zl na miesiac i ma dzialac super, ale tak naprawde jakby mieli placic
3000zl/mc to poprostu nic by z tego nie wyszlo. Nawet jakby mieli pojedynczo
wykupywac neostrade to 95% by tego nie zrobila z powodow ceny.
Znam taka jedna siec (wspolnota mieszkaniowa) wymyslili ze oni sami sobie
internet podlacza zbuduja siec i beda jakas pracownica TPSA "zalatwi" im
lacze od tpsa... no coz maja neostrade.... owszem jakies 30zl/mc, ale -
pada im to co chwile a do tego maja ZAPISY na to kto kiedy moze sciagac...
bo jak sie okazuje administracja nawet bylejakim laczem wymaga umiejetnosci.

Marcin