Re: TPSA NEO wlasny modem adsl ?

Autor: Boo (boo23_at_wp.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 09:57:25 MET

> cos mi sie kolacze ze z kabelkiem nie potrzebne bo mozna je zresetowac do
> ustawien poczatkowych (czyli "" albo jakies inne defaultowe)
>
> Pozdrawiam.
> --

Qrcze ludzie skoro mowilismy ze ktos ma wlasny modemik
tzn inny niz ten od tpsa to czemu mial by nie miec do niego passworda?
jezeli chodzi o medemik lucenta ktore sie dostaje od tepsy to nie wiem nie
probowalem nic zmienic
ale podobno czesem jest tak ze jak sie zapomni to mozna sie skontaktowac z
producentem
podaje sie nr seryjny i ci generuja chaselko
tylko po co sie wysliac
mysle ze w kazdym jest to samo chaselko a co to za problem zapytac sie pana
montera ktory sprzecik kofiguruje jak ono brzmi
?
pozdrawiam