Re: TPSA NEO wlasny modem adsl ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 08:16:21 MET DST

"Michal Letowski" <milet.geo_at_yahoo.com> wrote in

> Podczas instalacji InternetDSL dowiedzialem sie, ze autoryzacja
> odbywa sie po adresie MAC modemu. Podlaczenie innego modemu do tej
> samej linii powoduje, ze usluga przestaje dzialac.
>
> Nie wiem, czy tak samo jest w Neo+, ale zwazywszy, ze obie
> te uslugi sa obslugiwane przez te same urzadzenia dostepowe, bedzie
> chyba tak samo.

czyli albo na mojej centrali ktos zapomnial/olal albo jakims kosmicznym
fartem MACi sie zgodzily :) .. no nic , zobacze czy moge konfigurowac MAC w
tym 5660 (ale nie tylko po MAC sie blokuje)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P