Re: Stałe łącze - ul. Gąbińska (Słodowiec)

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 10:54:26 MET DST

Osoba podpisana jako "Zbyszek" <x_at_oin.pl> w artykule
<news:ap39eo$q4i$1_at_portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:
> Witam
>
> Chciałbym założyć stałe łącze w bloku przy ul. Gąbińskiej 9
> (pomiędzy ul. Żeromskiego, a ul. Broniewskiego).
> Zaznajomiłem się z bieżąco ofertą:
> AsterCity - planowane na 2004
> Chello - może za rok
> SDI - zapisałem się w kolejce (mam numerek 297)
> NEO+ - niestety za droga - 200 PLN/miesiąc
> Tele2 - musiałbym znaleźć osoby chętne do podziału 128 kbps
>
> Reasumując zwracam się o radę, może znacie providera w tej
> okolicy, który udostępni mi stałe łącze w cenie do 150 PLN?

> [...]

Najbliższa jest Duracza 4/4a/8 w trakcie organizacji, o czym chyba wiesz.
Ale do was to przez park tylko przez radio można. A nie lepiej zróbcie sobie
sami zrzutkę w obu blokach? Jest tam tyle różnych dziwnych przewieszek, że
chętnych powinno znaleźć się dość nawet na 2MB z TDC.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl
Adres w nagłówku zmieniony poza moim zasięgiem