Stałe łącze - ul. Gąbińska (Słodowiec)

Autor: Zbyszek (x_at_oin.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 12:36:33 MET DST

Witam

Chciałbym założyć stałe łącze w bloku przy ul. Gąbińskiej 9
(pomiędzy ul. Żeromskiego, a ul. Broniewskiego).
Zaznajomiłem się z bieżąco ofertą:
AsterCity - planowane na 2004
Chello - może za rok
SDI - zapisałem się w kolejce (mam numerek 297)
NEO+ - niestety za droga - 200 PLN/miesiąc
Tele2 - musiałbym znaleźć osoby chętne do podziału 128 kbps

Reasumując zwracam się o radę, może znacie providera w tej
okolicy, który udostępni mi stałe łącze w cenie do 150 PLN?

ps. Jeżeli istnieje sieć osiedlowa, o której nic nie wiem to z
chęcią się dołączę...

pozdrawiam,
Zbyszek.