Re: TPSA NEO wlasny modem adsl ?

Autor: Michal Letowski (milet.geo_at_yahoo.com)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 15:37:33 MET DST

Uzytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisal w wiadomosci
> Jak to wyglada w praktyce ? tz kupilem duza ilosc takich modemuf z
> wbudowanym routerem , dzialaja jak maszenie (Efficient Speedstream 5660
> Router - wbudowany modem i sprzetowy router , wszystkie opcje jakie mozna
> sobie wymaszyc).

Podczas instalacji InternetDSL dowiedzialem sie, ze autoryzacja odbywa
sie po adresie MAC modemu. Podlaczenie innego modemu do tej
samej linii powoduje, ze usluga przestaje dzialac.

Nie wiem, czy tak samo jest w Neo+, ale zwazywszy, ze obie
te uslugi sa obslugiwane przez te same urzadzenia dostepowe, bedzie
chyba tak samo.

Jesli sie myle, bardzo prosze kogos o "wyprostowanie".

Michal Letowski