TPSA NEO wlasny modem adsl ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 08:49:35 MET DST

Jak to wyglada w praktyce ? tz kupilem duza ilosc takich modemuf z
wbudowanym routerem , dzialaja jak maszenie (Efficient Speedstream 5660
Router - wbudowany modem i sprzetowy router , wszystkie opcje jakie mozna
sobie wymaszyc).

Pytanie moje jest nastepujace, czy istnieje mnozlziwosc ze TPsa zacznie
sprawdzac co jest po drugiej stronie kabla i blokowac takie zabawki ?
Sprzedaje je po 390zl i schodza szybko, ale nie aby ludzie mnie beda
chcieli linczowac bo im za miesiac modem przestanie dzialac :(.

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P