Re: Dookoła telepsy

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 10:35:20 MET DST

On Tue, 22 Oct 2002 06:50:40 +0000 (UTC), BardocK
<ssjbardock1_at_wp.plnospam> wrote:

> niestety musisz sie pogodzic z tym ze wiekszosc ludzi korzysta z tych
> uslug i dopoki tepsa bedzie takiej kiepskiej jakosc uslugi oferowac to
> beda sie tutaj pojawiac posty o tej tematyce, ma to o tyle dobry skutek
> ze ludzie sie w te watpliwej jakosc dobrodziejstwa tepsy nie wpakuja

czy te uslugi sa zlej jakosci ???

ja tam nie narzekam, za 139PLN + abo za telefon (jakieś 25zł) mam
nielimitowany dostep do Internetu który działa DOBRZE

Aktualnie sobie ciągne mp3-ke z Lublina i nie ma problemu, idzie
10kB/s, w zeszłym tygodniu ściągnąłem z ftp.freebsd.org 3 CDki (obrazy
ISO) i również szło niemal na max-a

jedyne co moge TePSiE zarzucić to fakt, ze czekałem pół roku na
podpięcie Sieci, ale jak już podpieli to wszystko działa w najlepszym
porządku biorąc pod uwage to co zapłaciłem

Inni operatorzy ???

Nie dawniej jak wczoraj spotkalem kolesia na chacie który łączył się
przez pilską telewizje kablową i przeżywał katusze że mu net prawie
nie działa

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018