Re: Airspan

Autor: Pass (hesitate_at_WytnijTO.o2.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 19:21:20 MET DST

Joker <muszyn3_at_poczta.onet.pl> nastukal:

> Zaraz na poczatku zglosilem sie do nich z tym problemem. Po moim
> drugim telefonie uznane to zostalo za reklamacje. Wiec zadzwonilem
> raz jeszcze po 2tyg.i sie dowiiedzialem, ze: kilkunastu urzytkownikow
> uskarzalo sie na to samo w zwiazku z czym wysylaja oni "reklamacje"
> jako firma do producenta urzadzen Airspan. Bylo to w lipcu a czy
> odnioslo to jakikolwiek skutek to szczerze watpie. Raczej bylo to
> mydlenie oczu. Pan z serwisu stwierdzil, ze u nich z routingiem jest

Dzis znow zaczalem ich meczyc. Maja jutro sprawdzic dokladnie ( bylem duzo
bardziej uparty), w razie czego przelaczyc na inna polke. Sam juz nie wiem u
kogo interweniowac.
Od razu pytanie do Grupy - czy przepustowosc ma wplyw na wysokosc pingu? Bo
BOK mi tak cos opowiada, a jakos nie chce mi sie w to wierzyc..(no ale
ionformatykiem nie jestem ;)
Z tego co sie dowiedzialem ( nie jestem pewien tych opinii), w systemach
tego typu ping powinien osiagac poziom <100ms.
Zaluje ze tak sie pogorszylo, bo i lacza w miare porzadne, a i cena
niewygorowana.W moim przypadku jedyna szansa na staly dostep do sieci.

@Joker - jesli jestes zainteresowany co u nich wskoralem, zapraszam na priv
(nospam w adresie)

--
Maciej