Re: Airspan

Autor: Joker (muszyn3_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 18:11:28 MET DST

Użytkownik "Pass" <hesitate_at_WytnijTO.o2.pl> napisał w wiadomości

> Pingi bardzo roznie, na pocztaku ok, od miesia srednia 500ms do bramy
> (czesto jest gorzej).

Witam!
No coz ja takze jestem ich uzytkownikiem. Zostalem dolaczony dosyc wczesnie,
ale jezeli chodzi o opznienia to od samego poczatku byly wysokie.
Najgorsze jest to, pomijajac wysoka srednia, ze sa strasznie duze wachania
pingu (od 30 do 500, co ktorys powyzej nawet do 1500ms). Dodam,ze
jeden jedyny raz, jakis miesiac po podlaczeniu, w niedziele o 9 rano, mialem
ping rzedu 30-40 no i nawet w CS udalo mi sie pograc bezstresowo :)
Wiec od czegos to zalezy, ze czasem jest ok.

> Dogadac sie z nimi nijak

Zaraz na poczatku zglosilem sie do nich z tym problemem. Po moim drugim
telefonie uznane to zostalo za reklamacje. Wiec zadzwonilem raz jeszcze po
2tyg.i sie dowiiedzialem, ze: kilkunastu urzytkownikow uskarzalo sie na to
samo w zwiazku z czym wysylaja oni "reklamacje" jako firma do producenta
urzadzen Airspan. Bylo to w lipcu a czy odnioslo to jakikolwiek skutek to
szczerze watpie. Raczej bylo to mydlenie oczu. Pan z serwisu stwierdzil, ze
u nich z routingiem jest ok.

Pozdrawiam