Re: Neostrada plus (czyli jak nabic sobie kieszen a klientow w

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 14:20:41 MET DST

darecki_at_wytnij.sobie.to wrote in news:aogeda$mnl$1_at_sklad.atcom.net.pl:

/ciach.../

> Kupic lacze w innej firmie?
>
> Tekst ten dosc trafnie opisuje dzialania TPSA, ale o tym wiadomo juz
> od dawna. Czytajac takie maile zawsze zastanawiam sie co kieruje tymi,
> ktorzy topia tam swoja forse.
>
> Po co sie procesowac? Zamiast celowo kupowac bubel, a potem na sile
> naprawiac swiat za wlasne pieniadze, wystarczy nie kupic. Koniec
> koncow glosujemy portfelem.

Oj, gdzie Ty zyjesz ? W USA gdzie 5 operatorow kablowych i 3 DSLowi zasypuja Cie
ulotkami bys przylaczyl sie wlasnie do nich... ?!

Mieszkam w Centrum Warszawy - ale oprocz Neostrady nie mam innej mozliwosci... Tzn.
mam jeszcze Tele2, ale zrezygnowalem z ich uslug gdy lacze 64 kbps zdrozalo ze 199 zl na
375 zl. Teraz maja ciekawsza oferte ...ale wspolczynnik jakosci do ceny nie jest zapewne
bardzo konkurencyjny w stosunku do TPSA. Innych mozliwosci brak.

Czy Twoim zdaniem "glosowanie portfelem" i np. placenie Netii 350 zl miesiecznie za call-
back to jest rozwiazanie ? :-)

Pozdrawiam,
Wojtek

P.S. A dzisiaj to nawet musze TPSA pochwalic - udalo mi sie polaczyc z Neostrada za
      pierwszym razem - a nie za ok. 20. tak jak wczoraj.