Re: Dozwolone od lat 18-tu

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_vagla.nospam.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 14:20:47 MET DST

> Zgadzam sie z przedmowca, pozatym sam jak patrze na niektorych
uzytkownikow
> sieci to jestem za przepisem ktory ograniczy dostep.

To nie dotyczy tylko Chin...

VaGla.pl Prawo i Internet
Kronika Wydarzen z 14 października 2002
Protest operatorów w Hiszpanii
Operatorzy serwisów webowych w Hiszpanii postanowili zaprotestować przeciwko
propozycjom regulowania internetowych treści. Wyłączyli swoje serwisy.
Chodzi o propozycje znanego w Hiszpanii jako LSSI (prawo serwisów
społeczeństwa informacyjnego i elektronicznej gospodarki). Na mocy nowych
regulacji serwisy internetowe powinny być rejestrowane przez agendy rządowe,
dostawcy usług internetowych (ISP) zobowiązani byliby do monitorowania
serwisów pod kontem bezprawności treści i powiadamiania o takich serwisach
władze. Za nieprzestrzeganie prawa może grozić grzywna do 600 tys. euro.
Władze będą mogły wydać postanowienie o zakazie działalności serwisów
internetowych; dostawcy usług będą musieli przechowywać swoje logi przez 12
miesięcy.

Wczesniej Hiszpanie zakazali ISPom kierowac ruch do sajtu zwolennikow
Baskow...
Pozdrawiam

Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl