Re: Internet w okolicach Piaseczna - szukam operatora

Autor: yhxnfm-ABFCNZ_at_ovrtnw.arg.invalid
Data: Sat 12 Oct 2002 - 16:16:34 MET DST

PolQba <pegazqba_at_poczta.onet.pl> wrote:
> no i zadzwonili, ze nie ma :P ale NAPWENO SĄ (no bo jak? moj kolega z
> rownoleglej ulicy w tej samej centrali ma, technicy są za mną)
> wnioski: warunki sa ale niezaloza (i mam wrazenie ze ci z SDI maja
> pierwszenstwo nad tymi bez :P )

Sposob jest jeden: pojsc do nich z podaniem na pismie o SDI. W dwoch
kopiach - na jednej niech podbija odebranie. Wtedy ktos musi sie do tego
ustosunkowac i pod tym podpisac.

U mnie poskutkowalo. Cudownie z dnia na dzien znalazly sie warunki.

--
* Lukasz Biegaj * yhxnfm-ABFCNZ_at_ovrtnw.arg ROT13 *
echo 'request-info' | mail pio@[2002:d962:976f::1]