Re: polpak T i ostatni tydzien

Autor: Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak (BloodMan_at_trzcianka.one.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 11:34:51 MET DST

Cóż, Thu, 10 Oct 2002 13:11:51 +0000 (UTC)
darecki_at_wytnij.sobie.to <darecki_at_wytnij.sobie.to> pisze:

> Na skutek interwencji dyrektora Trzewika po kilkunastu miesiacach dostalem
> odpowiedz na moje reklamacje i tu niespodzianka...

> Pan Sowa wyjasnil mi pisemnie, ze za ten dostep, ktorego nie dalo rady
> zrobic, a co sam potwierdza, mam jednak zaplacic, bo na wniosku bylo, ze w
> razie braku mozliwosci technicznych nie bedziemy wystepowac o
> odszkodowanie ;)

Całkowicie poprawnie ;)
O odszkodowanie, pisemnie, ani sądowo, nie będziesz występował.
Opłat też nie wnoś - za nie wykonaną usługę się nie płaci.
Mogą jedynie żądać opłat za jakieś ekspertyzy etc. z których wynikł
fakt o braku możliwości technicznych (bo zapewne 'wszelkie koszty
ponosi zamawiający' ;). Ale to "grosze".
Szczegóły w znowelizowanym prawie handlowym - dział o prawach
konsumenta i topiki jak reklamacje, zwroty, odmowy etc...

PS. O ile lubisz walczyć, bo niektórzy "nie lubią"... się narażać...
takie czasy... ;)))

--
Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <bloodman_at_trzcianka.one.pl>
[RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]