Re: ile bps dla sieci osiedlowej

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 11:34:55 MET DST

Jacek Olbrys napisal(a) [10 Oct 2002]:

> Pewna firma instaluje u mnie siec osiedlowa: lacze bedzie 1Mbps/100
> uzytkownikow - od Crowleya. Z tego co sie zdazylem zorientowac inna
> firma w umowach gwarantuje 2Mbps/100 uzytkownikow, a juz slyszalem,
> ze ta siec sie "przytyka". Jakie sa wasze odczucia praktyczne. Jak to
> zwykle wyglada?

Bardzo zalezy od uzytkownikow. Do zastosowan "klasycznych" (poczta,
przegladanie WWW) spokojnie wystarczy. Tylko ze dzisiaj wiekszosc bedzie
pewnie sciagala ile wlezie MP3/DIVX/...

Jezeli odpowiednio skonfigurujesz router (kolejkowanie) zeby uzytkownik
korzystajacy "na maxa" nie zaklocal pracy innym, bedzie to dzialalo. Tylko
"sciagacze" beda narzekac ;)

--
					(moskit_at_irc.pl)