Re: Jaki mam wybór???

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 11:56:51 MET DST

interweb wrote:

> Witam,
> Mieszkam w Krakowie, w jednorodzinnym domku. (dzielnica podgórze)
> Obecnie korzystam ze stałego łącza sdi.
> Chciałbym to zmienić.
> Możecie polecić mi jakieś firmy, które moga udostepnić stałe łacza, "bez
> zdzierania za mnie skóry"?
> Intersują mnie koszty w granicach 50 - 70 pln/mc

bez urazy, ale widze ze rosnie pokolenie rozpuszczonych internautow ;)
SDI za drogie i w zabki kole? no ja rozumiem ze TPSA i wogole, ale
zdaj sobie sprawe ze wiele osob zeby byc w Twojej obecnej sytuacji
biegalo by przez cala noc na bosaka po polanie pelnej jezy, wznoszac
rytualne modly do marsa i jego obu ksiezycow. Za 50-70 PLN mozesz
raczej trafic jakas linke w sieci osiedlowej gdzie zwykle transfer
idzie jak krew z nosa. a do wolnostojacego domku za taka kase nie
wierze zebys gdziekolwiek otrzymal 'oficjalne' rozwiazanie, chyba
ze gdzies sie zaplacze sferia z pilotazowym programem badz cos
podobnego.

No,ale moze sie myle i w Krakowie sytuacja w takich przypadkach
wyglada o cale galaktyki lepiej (niz w reszcie kraju).

--
elmer radi radisson. irc: #radiostacja ; #polishscene ; icq: 3190852
* RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>wireland.org *