Re: Jaki mam wybór???

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_plusnet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 08:34:20 MET DST

On Thu, 10 Oct 2002, Wojciech Lewandowski wrote:

> oczywiscie pączkowanie jest niezgodne z umowa ale wiem ze
> znaczna ilość SDI jest spączkowana w polsce.

no bo jak to niby wykryja? :) maskarade mozna tak ustawic,
by nie uzywala portow >5000 :) ale i tak nie patrza i mozna
uzywac, jedyna kwestia jest kwestia moralnosci i
solidarnosci osob spinajacych sie w takie pajeczynki...
sam adminowalem kiedys a obecnie zdarzy mi sie dogladnac
serwer postawiony na SDI, wspoldzielacy to polaczenie na
okolo 12 mieszkan, a uzytkownikami sa ... pracownicy TPSA
:)

--
                         [W pochmurny dzien, gdy szary cien ]
Leszek A. Szczepanowski  [przesloni barwy swiata nam        ]