Re: Jaki mam wybór???

Autor: Wojciech Lewandowski (wojtek_at_aol.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 17:34:35 MET DST

"interweb" <interweb2_at_wp.pl> wrote in message
> Witam,
> Mieszkam w Krakowie, w jednorodzinnym domku. (dzielnica podgórze)
> Obecnie korzystam ze stałego łącza sdi.
> Chciałbym to zmienić.
> Możecie polecić mi jakieś firmy, które moga udostepnić stałe łacza, "bez
> zdzierania za mnie skóry"?
> Intersują mnie koszty w granicach 50 - 70 pln/mc

za te pieniadze to wylacznie jakis pajęczarz może podpiąć pod warunkiem ze
ma blisko kable i nie musi dzierżawić łącza cyfrowego.
jest jeszcze neostrada ale nie wiem czy już jest czy ma być w Krakowie,
zmiana podobno dla sdi na NEO za 1 zł. ale za to abonament znacznie wyższy
niż SDI.
jedyne rozwiązanie to zebrac 10 osob, zrobic pajeczyne na utp albo BNC,
kupic centralnie jedno NEO, wpiac do huba wtyczke i podzielic abonament na
10 osob.
w slangu tp-sa nazywa sie to "pączkowanie" łącza :)
oczywiscie pączkowanie jest niezgodne z umowa ale wiem ze znaczna ilość SDI
jest spączkowana w polsce.

W.L.