Re: ile bps dla sieci osiedlowej

Autor: Pawel (pawel_at_menelnet.eu.org)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 17:25:13 MET DST

Użytkownik "Jacek Olbrys" <jacek71_at_f2virt.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam po raz pierwszy na tej grupie.
> Pewna firma instaluje u mnie siec osiedlowa: lacze bedzie 1Mbps/100
> uzytkownikow - od Crowleya. Z tego co sie zdazylem zorientowac inna firma
> umowach gwarantuje 2Mbps/100 uzytkownikow, a juz slyszalem, ze ta siec sie
> "przytyka". Jakie sa wasze odczucia praktyczne. Jak to zwykle wyglada?
>
> Jacek

moze nie jestem specjalista, ale moge powiedziec tyle ze mam lacze 0,5Kbps
na 40 uzystkownikow od Crowleya i nic nigdy sie nie zapchalo, nie wiem co by
bylo przy 50 osobach. Natomiast wczesniej mialem tez lacze 0,5Kbps od innego
dostawcy i jak jedna osoba sciagala to lacze bylo zapchane, wiec 0,5 nie
rowny 0,5
piszesz ze inna firma oferuje 2Mbps/100 a w rezultacie moze chodzic znacznie
gorzej niz oferowany tobie 1Mbps.

"tyle wypowiedzi amatora :)"