Re: Stale lacze w Czersku.

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 22:40:16 MET DST

On Fri, 4 Oct 2002 07:58:25 +0000 (UTC), marekmSPAM_at_amelek.gda.pl
wrote:

> : To taka miejscowosc miedzy Starogardem Gdanskim a Chojnicami
> : jak ktos nie wie :-).
> : Ze strony neostrada.pl wynika ze nie ma tam mozliwosci technicznych na neo+.
> A nie ma tam czasem starego dobrego SDI?
> Domena czersk.sdi.tpnet.pl jest, nie wiem jak Mozliwosci Techniczne...

przy obecnych wiecznych problemach technicznych wolna domena moze
sobie być (tak jak jest czarne.sdi.tpnet.pl), gorzej z możliwościami
technicznymi.

Zdarzają się niekiedy sytuacje że nawet wolne miejsca na półce są, ale
możliwości technicznych nie ma

> Na oko widac przydzielone 128 adresow IP (217.97.112.0/25), z tego
> w drugiej polowce (64-127) teraz kilkanascie odpowiada na pingi...
> Proponuje udac sie do BOK i ladnie poprosic o SDI - moze bedzie :)

a może jednak nie będzie

prawdopodobnie w przyszłym tygodniu będzie rzucone na Czarne (domena
czarne.sdi.tpnet.pl) 8 SDI. rozejdzie się to w 2 dni a i tak dalej
cześć podań pozostanie nie załatwiona

> Szkoda, ze z nazw miejscowosci jako poddomen zrezygnowano w Neo i DSL.
> Byl to jakis (bardzo przyblizony, ale zawsze) sposob na stwierdzenie,
> gdzie dany adres sie znajduje.

pewnie zadziałali maniacy ochrony danych osobowych

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018