Re: czego dowie sie polskie dziecko z Internetu?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 22:38:41 MET DST

On Fri, 4 Oct 2002 13:03:38 +0000 (UTC), futszaK
<futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> wrote:

>Kurde to już nie będę otrzymywał wezwań "do OSOBISTEGO się zgłoszenia
>celem dostarczenia dokumentu", jakby nie można było dokumentu wysłać
>pocztą...

Tylko tyle? Bez pouczenia o odpowiedzialnosci???

Dolaczylem swojego czasu do wyslanego PIT-u kartke z informacja ze
wolalbym aby ewentualna nadplate podatku na konto mi przelewali
zamiast poczta wystlac - boc i prosciej, i taniej... W efekcie
otrzymalem "WEZWANIE DO STAWIENIA SIE"... pod grozba odpowiedzialnosci
karno - skarbowej. Oczywiscie wszedlem do US jak burza, paniusie na
bacznosc na poczatek postawilem i uswiadomilem kto tu komu pensje
placi - bo dla biurw nie do pojecia bylo ze mozna wyslac formularz
stosownego zgloszenia zmian namiarow podatnika z prosta informacja -
albo podatnik wypelni i odesle albo bedzie jak bylo - znaczy bede
awiza odbieral i w kolejce na poczcie po kilkadziesiat zlotych
nadplaty stal.
Swiety Biurokracy niestety inteligntnym swietym nigdy nie byl. A
wdrozeniu podpisu elektronicznego wroze dluga i ciernista droge...

--
Darek