Re: czego dowie sie polskie dziecko z Internetu?

Autor: Dariusz Jaworski (darek_at_sgh.edu.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 17:41:57 MET DST

"Marcin Bójko" <bojko_at_gazeta.pl> wrote:
> Myślisz, że jakieś tam internety, Unie Europejskie, społeczeństwa
> informacyjne i innne takie pierdoły są w stanie zmienić sposób myślenia
> naszych urzędników? Jeśli tak to przeceniasz ich lotność umysłową...

To ja może dodam anegdotę. Kolegę zatrudnili w pewnym państwowym
urzędzie na konsultanta ds. internetu. Urząd się rozwija, wejście
do UE coraz bliżej, trzeba by serwis poprawić, pracowników obsługi
nauczyć. Znajomy poszedł na pierwsze spotkanie w sprawie założeń
do projektu a tam rozmowa w stylu:
- Co Pan proponuje panie Krzysztofie? (umówmy się że to imię znajomego)
- Tutaj mam przygotowany projekt założeń do serwisu, z rozpisanym
podziałem funkcjonalności i opisem interfejsu do korzystania
przez pracowników. (i przedstawia projekty)
- Interfejsu, interfejsu... hm... no tak, to Pan Edek się tym zajmie!
Pan Edek umie już wysyłać hm... tego... no... maila!

Szkoda gadać ;)

--
Dariusz Jaworski              | E-mail podany obok to pokarm dla spammerów. |
darek_at_sgh.edu.pl              | Jesteś człowiekiem? Zamień na sgh.waw.pl ;) |