Re: Do uzytkownikow Neo+

Autor: Paweł Gruszecki (p.gruszecki_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 00:19:19 MET DST

smart <smart14_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Zamierzam założyć Neo+, byłem w biurze obsługi klienta i powiedzieli mi
> że transfery są na poziomie 512kbit (60kb/s), a z jakiś szybkich serwerów w
> nocy będzie lecieć nawet do 200kb/s. Czy to prawda ? Czy jest mozliwe
> osiągnięcie transferu większego niż 60kb/s na Neo+ ?

Byłem jednym z pierwszych użytkowników Neostrady Plus w mojej okolicy. Przez
pierwsze dwa tygodnie, nim podłączono do węzła większą ilość nowych
użytkowników miałem transfery na poziomie 2-3 Mb/s i to niezależnie od pory
dnia. Tak więc osiąganie tak wysokich transferów w godzinach niskiego
obciążenia łącza jest możliwe. Wydaje się, że wartość 512 kb/s jest wartością
CIR (technicznie, bo nie jest to zagwarantowane w umowie), natomiast max.
przepustowość zależy tylko od możliwości łącza. Im dalej od centrali i im
gorszy kabel, tym gorszy transfer.

Pozdrawiam,
Paweł