Neo - ciąg dalszy modłów

Autor: Jarek Zgoda (jzgoda_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 13:01:15 MET DST

Gdy już się okazało, że w mojej okolicy będzie Neo, oczywiście złożyłem
wniosek i czekałem cierpliwie. Minął miesiąc - bez odpowiedzi, więc
zadzwoniłem na 0-800..., a tam milusia pani zapisała mi montera na piątek za 2
tygodnie. No to ja jeszcze postanowiłem zadzwonić do BOK-u i dowiedzieć się,
czy muszę składać jakiś wniosek, żeby mi opłatę instalacyjną rozłozyli na
raty. A tam zupełnie inna pani mówi, że skoro w piątek za 2 tygodnie, to ona
już może odwołać tę wizytę, bo... w mojej okolicy Neo nie zakładają! I
najwyżej może ktoś przyjść, ale po to, żeby obejrzeć warunki montażu...
Cyrk, drodzy państwo, cyrk na kółkach!

Zdrówko
Jarek Zgoda