Re: Neo - ciąg dalszy

Autor: X[UseR]X (xuserx_at_-NO_SPAM-irc4ever.net)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 18:25:24 MET DST

Użytkownik "Jarek Zgoda" <jzgoda_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Gdy już się okazało, że w mojej okolicy będzie Neo, oczywiście złożyłem
> wniosek i czekałem cierpliwie. Minął miesiąc - bez odpowiedzi, więc
> zadzwoniłem na 0-800..., a tam milusia pani zapisała mi montera na piątek
za 2
> tygodnie. No to ja jeszcze postanowiłem zadzwonić do BOK-u i dowiedzieć
się,
> czy muszę składać jakiś wniosek, żeby mi opłatę instalacyjną rozłozyli na
> raty. A tam zupełnie inna pani mówi, że skoro w piątek za 2 tygodnie, to
ona
> [...]

tak apropo cyrku.. to 16 zainstalowali mi neo+ i jeszcze nie mialem okazji
sobie na nim posiedziec.. bo jeszcze to nie mialo okazji dzialac..!! caly
czas dzwonie na 0800102102 i co jakis czas jakis technik sie ze mna
kontaktuje ale nic z tego wiecej nie wychodzi.. jutro podobno monter ma do
mnie zadzwonic i umowic sie na termin sprawdzenia linii.. CYRK.. ;/

--
Pozdrawiam,
Maciej Stangret - X[UseR]X